Never forget you

Aku tak boleh nak lupakan kau setiap hari aku ingat kau,
kenangan kita selalu ada like setiap masa,
lagi lagi masa aku cuba pejamkan mata aku hm cukup buat aku rasa rindu aku dekat kau
tersangatlah mengusik jiwa kalbu aku ni.

Ramai yang bertanya "betul ke keputusan yang kau buat?" "kau taknak cuba fight untuk dia ke?"
worth it ke untuk aku fight semua ni? second chance aku dah habis dah, aku dah sia siakan chance aku, aku ingat masa dah getback dengan kau then aku yang ambil langkah untuk pergi dulu 
tinggalkan kau right?

Ada sebab aku buat semua tu, salah satunya aku tengok kau dah happy even tak ada aku pun kau  happy je, then buat apa ada aku en? hahahaha
aku tengok kau makin lama makin boleh lupakan aku, aku pendam perasaan ni seorang seorang
takkan nak bagitahu kau kan? macam kau kisah pula,macam semua benda boleh jadi macam dulu pula en? haha yes "I SIBUK KEJAR MASA DEPAN" kejarlah selagi kau boleh.

Aku takkan halang kau untuk kau kejar apa yag kau nak kejarkan tu, 
cukuplah nampak kau bahagia tu dah cukup terubat luka aku ni kot haha. Aku mungkin tak layak nak jaga hati kau sebab  mungkin aku dah tak ada hati dah kot *gelak fake*.

Siapa yang faham kau macam aku faham kau je yang akan boleh tahan dengan perangai kau,
sorrylah sebab tak dapat nak jadi yang terbaik untuk kau sebab aku dah jadi heartless. Aku harap kau bahagialah ya? aku akan bawa diri, aku 'terbang' tinggi dulu ;).