this is what my feeling for?

Aku tak tahu setiap kali kalau aku nak bersama dengan seseorang lelaki dalam life aku ada je yang aku rasa tak kena. Hm sometimes aku tak faham kenapa dengan perasaan sendiri ni *mengeluh*, kalaulah ada yang faham mesti aku rasa life aku ni jadi happy balik. Tapi itulah aku tak faham perasaan diri sendiri apatah lagi orang lain yang nak faham perasaan aku yang complex ni,complicated af. 

Takkanlah aku nak mengharapkan perasaan ni pergi sendirikan?
so aku biarkan jelah dia ibarat macam throw a dice in your life tau.
Aku nak minta maaf sangat dekat sesiapa yang terasa hati dengan aku dan sakit hati pasal aku,
tahu aku dah buat ramai orang kecewa dengan perangai aku sendiri *muka sedih*
Tapi nak buat macam mana sometimes kita tak boleh paksa hati ni terima orang lain macam tu je,

But then? "kenapa kau terima aku kalau kau tak cintakan aku?hebat kau ni Mawar, kau wanita paling complex pernah aku jumpa". Aku pun tak tahu nak capa apa babe aku dah hancurkan hati orang dengan secara tak sengaja,aku suka lari daripada masalah. 


*TERGANTUNG*