That should be me;

So hello?
hm i guess we are over so over like forever over yes will gonna be alone you dumbass Mawar, tapi tak apalah itu yang dia nakkan kita akurlah but i know his reason is not makes sense at all anyway we should respect it right? so i guess i will don't you worries awak *wink*

I tahu i banyak buat salah dengan you, i lukakan hati you banyak kali like so many hundreds times kan? I pun tak dapat nak tengok you yang dulu tak apalah maybe itu keputusan terbaik i betul tak? Itu je yang boleh cari siapa diri you yang sebenar dan you pun sibuk kejar masa depan you. I wished you goodluck ya? jaga diri jangan sakit,jangan nak weed je and always remember me ya?

Aku ada je dekat sini tak ke mana mana pun, aku pun nak sibuk kejar masa depan aku juga huhu *wink*..
I dont know what games is this but anyway we have too finished it.Mungkin kau akan jumpa seseorang yang lagi baik daripada aku ni tapi tulah aku akan tunggu untuk kau tunaikan janji kau.

Aku tak cari orang lain aku tunggu kau tau? aku kena redha dengan apa yang Allah dah duga dekat aku ni. Masa aku pun tak terlalu banyak, aku cuba tak akan sedih bila tengok gambar kita,gambar kau,baca text kita yang dulu dan sebagainya tentang KITA. Nobody can take us except HIM am i rigt? *smiled*

So wished of luck for us, kau kena kuat tau? biarlah orang nak cakap apa apa pun tapi tulah once kau give up nanti kau ingat pesanan aku tu. Jnagn risau tentang aku ni sebab aku akan pergi jauh daripada kau sebab apa? makin aku menjauh makin aku cuba nak telan segala pahit manis masa kita bersama. Mungkin kalau aku dapat tawaran yang bagus aku takkan ada dekat Mlaysia haha *berangan jap* . 

Kita tengok mana yang baik untuk kita ya?


SALAM.